21.07.2010




Gabriellas sång
(Fra filmen ”Så Som i Himmelen”)
Det är nu som livet är mitt
Jag har fått en stund här på jorden
Och min längtan har fört mig hit
Det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt
Min förtröstan långt bort om orden
Som har visat en liten bit
Av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har ska jag leva som
jag vill
Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig
För att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag

Jag är här
Och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans

Jag vill känna att jag levt mitt liv

7 kommentarer:

lovefriidrott sa...

Hej Vännen

åh vilken fantastisk sång detta är, o texten är ju så bra.
Såå kul att ni kommer till Luleå i sommar, hör av dig så kanske du kan komma förbi mitt nr står i webbutiken.
Ja Barcelona var verkligen en vacker stad;) dit återvänder jag helt klart:)

Hoppas du får en fortsatt trevlig sommar
Kram sari

medina sa...

Den sangen er så fin at eg surker hver gang er hører den. Var sterkt første gangen eg hørte den på kino.

kimberlee.blogg.no sa...

Du hadde nydelig sang på siden din. Gratulerer såååå mye det var du som stakk av med premien inne på bloggen..:)

Kristin sa...

HeihEiii...

Koselig blogg du har..
Masse fin scrappings. Likte "lommeboken" du har laget veldig godt.. FLINK!

KLem fra meg

AnnaJohanna sa...

Hei på deg og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen vår!! Og takk for søt kommentar om Ida, hun har virkelig glimt i øye og er i følge seg selv et sjarmtroll, noe jeg kan skrive under på!!

Ønsker deg en flott kveld og en herlig helg!!

klem Johanna, mamman til Ida

Meretekj sa...

Heia Sonny:)
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:)
Nå må vi treffes snart, klem:))

Lill sa...

Heihei
Gratulerer,du har vunnet give awayen min..
Send meg adressen din på
lillhenriksen@yahoo.no
Om jeg ikke hører noe fra deg innen 2 dager går premien til nestemann.
GARTULERER...
Lill