27.10.2011

Dekorert glass




Pynter en del glass for tiden. Tenker å fylle de med godsaker og gi i gaver. Her har jeg brukt mønsterpapir fra Pion Design. Blomster fra Wild Orchids Craft. Bladene vet jeg ikke hvor er fra. Stempler fra Kreativ Hobby og North Star Stampers. Tagen er fra Kaiser Craft - "Tis the season collection".
Deltar hos Vintage Udfordring - utfordring #30 - Monokromatisk. Kombiner med hvitt eller sort. Jeg har brukt hvite blomster , og hvitt på bandet rundt glasset og lokket.

10 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig pyntet glass. Dette blir en flott gave :)
klem :)

Anonym sa...

Ååh, så flott og herlig pyntet i lekre farger :)
Ha det flott kveld oppe i Aspelund :)
Klem Lill

Meretekj sa...

Kjempefint dekorert glass, du er så flink med disse.
Klemmer

WencheP sa...

Så flott det ble. Blir flotte gaver dette her. Likte veldig godt bruntonene du har valgt - veldig fint!

-Wenche

Anonym sa...

Hei Sonny :) Og takk for koselige besøk og mange gode ord :))
Nei det er ikke så mye jobb å lage digi's, du tegner ganske stort med penn, for å få linjer å male innenfor, så scanner du inn på data, der får du velge den størrelsen du vil ha når du printer ut. Jeg tegner stort for å kunne lage små detaljer lettere ;)
Gøy å tegne litt selv også ;) Har mange som setter pris på disse, så det er koselig :))
Ha en fin helg :)
Klem Lill

Kirsten Aune sa...

Hei Sonny.
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
Når det gjelder pregebrettene, har jeg bare brukt brettene fra Scor-Pal, da det er de jeg har selv. Brettene finnes i cm fra begge leverandørene.
Jeg syns det er litt vanskelig å råde deg til om du skal kjøpe i cm eller inch... Dette må du nesten vurdere selv, utfra hva du syns er enklest å jobbe med. Mange utenlandske blogger henviser jo til mål i inch, så sånn sett er det kanskje flere oppskrifter der ute med denne måleenheten. Men samtidig kan man jo bruke de målene som et utgangspunkt og regne om disse til cm selv... Jeg har begge brettene, da jeg fikk det ene brettet i gave fra Scor-Pal fordi jeg lagde en artikkel for dem. Da jeg kjøpte brettet mitt, fantes det bare i inch. Men jeg bruker egentlig begge brettene like mye.
Nå ser jeg også at brettet med inch har fått mange flere pregelinjer enn det hadde tidligere, og det er supert!
Du ble kanskje ikke så veldig mye klokere av dette, men som sagt syns jeg det er vanskelig å gi råd om akkurat dette. Det må bli litt opp til hver enkelt i forhold til hva man liker å jobbe med, tror jeg...

Nydelig glass du har pyntet forresten! Fantastisk flotte farger og utrolig lekkert pyntet. Tenker mottakeren blir glad!

Ha en god og kreativ helg! :)
Kirsten

Linda's Dillerier sa...

Lekkert pyntet glass, jeg elsker å se folk resirkulere i stedet for å kaste. Tusen takk for at du deltar på vintage utfordringen.

motionocean sa...

Sååå fint!

Linda S. L sa...

lekkert vintage pyntet glass :D
takk for at du deltar hos vintage udfordring!
klem linda s l

Mona sa...

Kjempelekkert glass, og en kjempefin julegave :)